Átvételi lehetőségek
1. Házhozszállítás
A termék(ek)-et a GLS futárszolgálat szállítja ki.
Bővebb információk a GLS-ről: https://gls-group.eu/
A csomagok feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek. A GLS SMS-ben és/vagy e-mailben értesít, amint a csomag feladásra kerül.
GLS futárszolgálattal, illetve csomagpontra történő rendelés esetén, a szállítási díj 1.990 Ft.
Amennyiben a rendelt termék(ek) meghaladják a 5 kg-ot, felár ellenében postázzuk a termékeket GLS futárszolgálattal.
Ha méret alapján nem felelnek meg a GLS futárszolgálat paramétereinek a megrendelt termékek, a Tatai Épfa Kft telephelyén lehetséges a személyes átvétel nyitvatartási időben, vagy igénybe veheted a Nagyméretű csomagszállítás szolgáltatásunkat Tata és környéki településeken. Erről részleteket a "Nagyméretű csomagszállítás" leírásánál találsz.
2. CsomagPont
Az online vásárlásoknál a háztól házig futárszolgálattal történő kiszállítás a legnépszerűbb, de évről évre nő a személyes átvétel aránya. A GLS országszerte több, mint 400 településnek 900 pontján biztosítja a kényelmes és gondatlan csomagátvételt. A megrendelők saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut a GLS CsomagPontokon keresztül, ahol a készpénzes fizetés (néhány üzletben a bankkártyás fizetés is) biztosított.
A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb hosszú nyitvatartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni vagy feladni kívánó ügyfeleket. GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitvatartási idejét.
Amennyiben nem tudod átvenni az általad kért GLS CsomagPonton a termék(ek)-et, az általad meghatalmazott személy csomagszámmal és érvényes okmánnyal átveheti a csomagod.
CsomagPont igénybevételének díja: 1.990 Ft
Amennyiben a rendelt termék(ek) meghaladják a 5 kg-ot, felár ellenében postázzuk a termékeket GLS csomagpontra.
3. Személyes átvétel
A webáruházunkban megrendelt termékeket átveheted személyesen a Tatai Épfa Kft telephelyén, nyitvatartási időben. Amint a csomagod elkészült, e-mailben értesítünk.
A termék(ek) átvételére a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül van lehetőséged. Készpénzben és bankkártyával is tudsz fizetni üzletünkben. Amennyiben kérdésed merülne fel, keress minket bátran, vagy a vásárlási folyamat végén írj a megjegyzés rovatba és segítünk Neked.
Nyitvatartás:
H-P: 7-16 / Sz: 8-12 / V: zárva
4. Személyes átvétel Sopronban - csak készpénzzel
A webáruházunkban megrendelt termék(ek)-et átveheted személyesen a a Tatai Épfa Kft raktárában, Sopronban, a Somfalvi utcában, nyitva tartási időben. Amint a csomagod elkészült, telefonon értesítünk. Az átvétel pontos időpontjáról és helyszínéről kérjük egyeztess velünk telefonon: +36 20 340 3537 / +43 677 61750190.
A termék(ek) átvételére a visszaigazolástól számított 10 munkanapon belül van lehetőséged. Soproni raktárunkban csak készpénzben tudsz fizetni. Amennyiben kérdésed merülne fel, keress minket bátran, vagy a vásárlási folyamat végén írj a megjegyzés rovatba és segítünk Neked.
Nyitvatartás:
Kedd: 16-18 óra
Csütörtök: 16-18 óra
Fizetési módok
1. Online bankkártyás fizetés (SimplePay)
A Simple Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja.
A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a Simple egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a Simple felületén intézhetik fizetésüket.
A fizetés közvetlenül az OTP Bank által üzemeltetett, biztonságos, SSL protokollt használó a nemzetközi kártyatársaságok szabályai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. A Tatai Épfa Kft a kártya, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.
MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?
A „Megrendelem” gombra kattintva átkerülsz a Simple fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítod a tranzakciót.
A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizd az adatok helyességét.
A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
A fizetéseredményéről e-mail útján is értesítést kapsz, valamint a Simple rendszere visszairányít a webáruház oldalára.
Bővebb információ: https://www.simple.hu/
2. Banki átutalás (előreutalás)
Webáruházunkban banki átutalással / előreutalással is lehetőség van a megrendelt termék(ek) végösszegének kifizetésére.
A banki utalás átfutási ideje több napot is igénybe vehet. A rendelés az összeg beérkezését követően kerül összeállításra / kiszállításra.
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-81669525
Bank: Erste Bank Zrt.
Név: Tatai Épfa Kft
Közlemény: e-mailben kapott rendelésszám (pl: 694201337)
3. Fizetés utánvéttel
Utánvéttel történő fizetés esetén a termék(ek) kifizetése akkor történik, amikor a futárszolgálat kiszállítja a terméket. A futárnál készpénzes és bankkártyás fizetési lehetőség is elérhető.
Utánvét díja: 290 Ft.
Amennyiben a Személyes átvétel lehetőséget választottad, az üzletünkben a csomag átvételét követően, helyben tudod kiegyenlíteni a termék árát készpénzzel vagy bankkártyával.
4. Fizetés utánvéttel készpénzben
A rendelés összegét a helyszínen is kiegyenlítheted készpénzben.
Visszaküldés, csere
Abban az esetben, ha az általad rendelt terméknek/ruhának nem megfelelő a mérete, lehetőséged van ingyenes cserére, vagy visszaküldésre 30 napon belül.
Amennyiben igénybe szeretnéd venni az ingyenes csere szolgáltatásunkat, írj egy emailt az info@epfa.hu címre. Az emailben tüntesd fel a rendelésszámot, a postázási címet, illetve a cserélni kívánt ruha cikkszámát és az új, megfelelő méretét. Amint rögzítettük igényedet a cserére, elküldjük GLS futárszolgálattal az általad kiválasztott új terméket. A csomag a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerül. A termék visszaküldésének postaköltségét Mi átvállaljuk.
Amennyiben elállnál a vásárlástól és szeretnél pénzvisszatérítést, keresd fel ügyfélszolgálatunkat.
Hogyan kell visszaküldeni a terméket?
A visszaküldeni kívánt csomag elkészítéséhez kérjük, kövesd az alábbi lépéseket.
1. Helyezd vissza a terméket eredeti csomagolásába.
2. Zárd le a csomagolást egyszerűen, ragasztószalaggal.
3. Amint a futár megérkezik az új csomaggal, ragaszd rá a futártól kapott GLS címkét a visszaküldeni kívánt csomagra.
Amennyiben elakadnál a visszacsomagolásban, a GLS futárszolgálat alkalmazottai készséggel állnak a rendelkezésedre.
Ha bármi kérdésed van a visszaküldés folyamatával kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk szívesen segít.
info@epfa.hu
+36 20 323 3371