Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Információ

Átvételi lehetőségek

1. Házhozszállítás


A termék(ek)-et a GLS futárszolgálat szállítja ki.
Bővebb információk a GLS-ről: https://gls-group.eu/

A csomagok feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek. A GLS SMS-ben és/vagy e-mailben értesít, amint a csomag feladásra kerül.

GLS futárszolgálattal, illetve csomagpontra történő rendelés esetén, a szállítási díj 1.490 Ft.

Amennyiben a rendelt termék(ek) meghaladják a 10 kg-ot, felár ellenében postázzuk a termékeket GLS futárszolgálattal.

Mérethatárok:
Szélesség: 80 cm
Magasság: 60 cm
Hosszúság: 200 cm
Körméret: 300 cm*
*Körméret = 2x szélesség + 2x magasság + hosszúság

Ha méret alapján nem felelnek meg a GLS futárszolgálat paramétereinek a megrendelt termékek, a Tatai Épfa Kft telephelyén lehetséges a személyes átvétel nyitvatartási időben, vagy igénybe veheted a Nagyméretű csomagszállítás szolgáltatásunkat Tata és környéki településeken. Erről részleteket a "Nagyméretű csomagszállítás" leírásánál találsz.

2. CsomagPont


Az online vásárlásoknál a háztól házig futárszolgálattal történő kiszállítás a legnépszerűbb, de évről évre nő a személyes átvétel aránya. A GLS országszerte több, mint 400 településnek 900 pontján biztosítja a kényelmes és gondatlan csomagátvételt. A megrendelők saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut a GLS CsomagPontokon keresztül, ahol a készpénzes fizetés (néhány üzletben a bankkártyás fizetés is) biztosított.

A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb hosszú nyitvatartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni vagy feladni kívánó ügyfeleket. GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitvatartási idejét.

Amennyiben nem tudod átvenni az általad kért GLS CsomagPonton a termék(ek)-et, az általad meghatalmazott személy csomagszámmal és érvényes okmánnyal átveheti a csomagod.

CsomagPont igénybevételének díja: 1.490 Ft

Amennyiben a rendelt termék(ek) meghaladják a 10 kg-ot, felár ellenében postázzuk a termékeket GLS csomagpontra.

Mérethatárok:
Szélesség: 80 cm
Magasság: 60 cm
Hosszúság: 200 cm
Körméret: 300 cm*
*Körméret = 2x szélesség + 2x magasság + hosszúság
 
Termékek csomagpontra maximum 300.000 Ft értékben rendelhetőek.
 

 

3. Személyes átvétel


A webáruházunkban megrendelt termékeket átveheted személyesen a Tatai Épfa Kft telephelyén, nyitvatartási időben. Amint a csomagod elkészült, e-mailben értesítünk.

A termék(ek) átvételére a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül van lehetőséged. Készpénzben és bankkártyával is tudsz fizetni üzletünkben. Amennyiben kérdésed merülne fel, keress minket bátran, vagy a vásárlási folyamat végén írj a megjegyzés rovatba és segítünk Neked.

Nyitvatartás:
H-P: 7-16 / Sz: 8-12 / V: zárva

 

4. Nagyméretű csomagszállítás


Amennyiben a rendelt termék(ek) nem felelnek meg a GLS futárszolgálat paramétereinek, a Tatai Épfa Kft. biztosítja a nagyméretű csomagszállítást saját teherautóval Tata 40 km-es körzetében.

Maximális rendelhető mennyiség: 1,3 tonna.

 

Fizetési módok

1. Online bankkártyás fizetés (SimplePay)


A Simple Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja.

A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a Simple egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a Simple felületén intézhetik fizetésüket.

A fizetés közvetlenül az OTP Bank által üzemeltetett, biztonságos, SSL protokollt használó a nemzetközi kártyatársaságok szabályai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. A Tatai Épfa Kft a kártya, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.

MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI? 

A „Megrendelem” gombra kattintva átkerülsz a Simple fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítod a tranzakciót.
A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizd az adatok helyességét.
A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
A fizetéseredményéről e-mail útján is értesítést kapsz, valamint a Simple rendszere visszairányít a webáruház oldalára.
Bővebb információ: https://www.simple.hu/

 

2. Banki átutalás (előreutalás)


Webáruházunkban banki átutalással / előreutalással is lehetőség van a megrendelt termék(ek) végösszegének kifizetésére.

A banki utalás átfutási ideje több napot is igénybe vehet. A rendelés az összeg beérkezését követően kerül összeállításra / kiszállításra.

Bankszámlaszám: 11600006-00000000-81669525
Bank: Erste Bank Zrt.
Név: Tatai Épfa Kft
Közlemény: e-mailben kapott rendelésszám (pl: 694201337)

 

3. Fizetés utánvéttel


Utánvéttel történő fizetés esetén a termék(ek) kifizetése akkor történik, amikor a futárszolgálat kiszállítja a terméket. A futárnál készpénzes és bankkártyás fizetési lehetőség is elérhető.

Amennyiben a Személyes átvétel lehetőséget választottad, az üzletünkben a csomag átvételét követően, helyben tudod kiegyenlíteni a termék árát készpénzzel vagy bankkártyával.

 

Visszaküldés, csere

Abban az esetben, ha az általad rendelt terméknek / ruhának nem megfelelő a mérete, lehetőséged van ingyenes cserére. 

Amennyiben igénybe szeretnéd venni az ingyenes csere szolgáltatásunkat, írj egy emailt az info@epfa.hu címre. Az emailben tüntesd fel a rendelésszámot, illetve a cserélni kívánt ruha cikkszámát és az új méretét. Amint rögzítettük igényedet a cserére, elküldjük GLS futárszolgálattal az általad kiválasztott új terméket. A csomag a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerül. A termék visszaküldésének postaköltségét Mi átvállaljuk.
 

Hogyan kell visszaküldeni a terméket?

A visszaküldeni kívánt csomag elkészítéséhez kérjük, kövesd az alábbi lépéseket.

1. Helyezd vissza a terméket eredeti csomagolásába.
2. Zárd le a csomagolást egyszerűen, ragasztószalaggal.
3. Amint a futár megérkezik az új csomaggal, ragaszd rá a futártól kapott GLS címkét a visszaküldeni kívánt csomagra.

Amennyiben elakadnál a visszacsomagolásban, a GLS futárszolgálat alkalmazottai készséggel állnak a rendelkezésedre.

Ha bármi kérdésed van a visszaküldés folyamatával kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk szívesen segít.

info@epfa.hu
+36 20 323 3371